fmob. Uygulaması hakkında

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
fmob. Uygulaması hakkında
arkadaşlar ben fmob. 2.3 uygulamasını yükledim ama açılıyo ama facebookun menüsü yüklenmiyo loading error page diyo ve yuvarlak dönüyo duruyo bir yardım edermisiniz lütfen .
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...