Xposed / Modüller Flat Style Bar Indicators Pro v0.4.9 [Xposed]

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
Flat Style Bar Indicators Pro v0.4.9 [Xposed]





Durum çubuğunuzdaki veri, wifi, pil vs simgelerini değiştirmenizi sağlayan xposed modülüdür.

Yenilikler :
- added ability to change clock size, position & format

Gereksınımler : Androıd 4.3+,5.0+, ROOT, Xposed

Uygulama Tam Sürümdür.
 

Ekli dosyalar

Tepkiler: soldierman

Nextman

Emekli Yönetici
Teşekkürler
 
Tepkiler: Bahadir_fb
sen bence bu uygulamayı satın aldın.
 
    Konu Sahibi
sen bence bu uygulamayı satın aldın.

Telefona format atıp tekrar yukledım yıne tam sürüm olarak açıldı.
Uygulamada sorun gorunmuyor.
Cıhazınızda yüklü olanı kaldırıp konudan indirdiğiniz dosyayı kullanın.
 
maalesef. belki cm12 kullandığım içindir. daha önce ben de formatladım bir önceki paylaşımında da demiştim orada da cm12 kullanıyordum
 
xposedden aktif etmeyi unutmayın
durum çubuğunun sürekli öyle gözükmesi için arka planda çalışması gereklimi ?
Uygulama bende de full sürüm değil
 
    Konu Sahibi
maalesef. belki cm12 kullandığım içindir. daha önce ben de formatladım bir önceki paylaşımında da demiştim orada da cm12 kullanıyordum

Daha yenı cıhazı sıfırlayıp cm12 kurdum bı sorun yok uygulama full,
Sızde nıye full degıl anlamadım.
 
Bende de full
Cm12.1 tabanli RR 5.4.0...
 
Tepkiler: Bahadir_fb
Bahadır bende denedim full deil başkan yinede emeğe saygı eline sağlık
 
Tepkiler: Bahadir_fb
    Konu Sahibi
Bahadır bende denedim fu ll deil başkan yinede emeğe saygı eline sağlık

Bılemıyorum kontrol etmek için free surum yukledım ve hepsı kılıtlıydı sımdı tekrar konudakı apk yı yukledım tam surum sorun görünmüyor.
 
O zaman bizim cihazlarda var bi sıkıntı ama olsun buda güzel eyvallah
 
Tepkiler: Bahadir_fb
Peki neden olabilir ki bu sorun, yüklediğim bir program engeller mi? Kullandiklarimin listesini yazayım mi
 
Tepkiler: Bahadir_fb
    Konu Sahibi
Peki neden olabilir ki bu sorun, yüklediğim bir program engeller mi? Kullandiklarimin listesini yazayım mi

Bılemıyorum yenı sürüm cıktı prosu cıkarsa eklerım bırde onu denersiniz.

Bu arada Freedom ıle satın alım yapılamıyor mu?
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...