Fizik Sözlüsü

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

paradoks

Üye
    Konu Sahibi
Fizik Sözlüsü
Öğrenciler fizik dersinden sözlü sınavı oluyorlarmış.
İlk öğrenci içeri girmiş. Hoca sormuş "Oğlum otobüstesin hava çok sıcak ne yaparsın?"
Öğrenci cevaplamış "Camı açarım."
"İşte, camdan içeri giren havanın ivmesi kaç?". Öğrenci cevaplayamamış çıkmış dışarı. Dışarıdakilere her ne olursa olsun camı açmamalarını söylemiş.
İkinci öğrenci içeri girmiş. Hoca sormuş "Oğlum otobüstesin hava çok sıcak ne yaparsın?"
Öğrenci cevaplamış "Ceketimi çıkarırım"
"Oğlum çok sıcak"
"Gömleğimi çıkarırım"
"Oğlum çok sıcak diyorum"
"Atletimi çıkarırım"
"Oğlum öyle böyle değil"
"Pantalonumu çıkarırım hocam"
"Oğlum neyini çıkarsan fayda etmiyor"
"Hocam kendimi öldürürüm, o camı yine açmam!!!"


 
güzel fıkra saol demekki camı açmamak lasım
 

POWER

Üye
bende açmam...
 

mAd_girL

Üye
neresinde gülmemiz gerekiyodu
 
kıh kıh kıh kıh kıh cok şahane yawwwwww emegine saglık gecegece guldurdun beni
 

hidayet

Üye
çok kurnazmış bu öğrenci
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...