Firefoxu nasıl kullanıyolar ya

MaxipmaN

Üye
    Konu Sahibi
Firefoxu nasıl kullanıyolar ya
eski masaüstünde kasardı laptopa kurdum aman Allah böyle takılma kasma olamaz anında sildim oha yani
 
Eskiden ben de kullanırdım bayağı da severdim ailecek tilkiyi kullanırdık Hiç te kasmazdı yeni mi acaba
 
Tepkiler: GökhanERMCLR ve MaxipmaN

UpOneTR

Üye
Ben telefonda kullanıyorum gayet memnunum
ip değistirme destekliyo cunku :P
 
Tepkiler: GökhanERMCLR ve MaxipmaN
Su an ki favorim opera..kesin ve net.
 
Tepkiler: .caner. ve MaxipmaN

frezby1

Üye
BoatBrowser s4 de flash player de destekliyo bayagi hizli tavsiyemdir ozellikle s4 kullanicilari icin cunki flas player var diyom haciii :
 

ismail

Üye
Benim favorim yandex browser
Chromium altyapısı ile hızlı ve akıcı bi deneyim hem chrome eklentileride uyumlu ayrıca operanın turbo modu özelliğine sahip olmasından dolayıda yavaş bağlantıda da gezinmesi güzel
 
Tepkiler: smh60
yanlışım falan yok i5 3230mli bir laptopta deli gibi takılıyor hiçbir bilgisayarımda beğenmedim

Bende sorun yok ve çoğu kişide sorunsuz oldugunu söylüyor ... Kullandıgın program vs. çakışma yapıyor olabilir..
 
Tepkiler: GDDR5
Problem yok yani ne güzel işte
 
Tepkiler: MaxipmaN
Sen bayağı isyan bayrağını cekmişsin
 
Tepkiler: MaxipmaN