FireFox Türkçe

İnidirdim kurdum
sorunsuz çalışmakta
 
slm kardeş ama firefox değil ve açmıyor bağlanıyor diye bekletiyor bir bakarmısın ayrıca çok hızlı diye yazmışlar ama alakası yok
 
    Konu Sahibi
slm kardeş ama firefox değil ve açmıyor bağlanıyor diye bekletiyor bir bakarmısın ayrıca çok hızlı diye yazmışlar ama alakası yok


NEresinde çok hızlı diye yazıyor. Açmıyosa zorlamam kardeşim. Bir sürü alternatif web tarayıcılar var
 

ugurum45

Üye
ellerine sağlık başarılarının devamını dilerim çok sağol
 

can_20

Üye
çok güzel program teşekkürler
 

svsfugur

Üye
teşekkürler eline sağlık
 

veliahht

Üye
kardeşim maalesef n95 de çalışmıyor....
 
Teşekkürler kardeşim emeğine sağlık