FireFox Türkçe

ackesici

Üye
emegıne saglık saol arkadasım
 
beyler allah aşkına bu operanın menü olarak kopyası deilmi bence operadan çalıntı
 
Herkes teşekkür, eline sağlık demiş indirip çalıştırmadan. Program çalışmıyor. Çalışmayan programı eklemeyin kardeşim.
 

babaanne

Üye
çalışmıyor türkçesi lütfen degiştirirmisiniz yeni bir sekilde hazırlayıp sunarmısınız
 

MH_ZAFER

Üye
sagol ama opera y tercih ederim
 

lgfb

Üye
eline saglık kardes
 
6630da çaLışmadıç. ama teşekkürLEr emeğin için
 
Herkese selam arkadaslar 6670 ler icin jar rar vs dosyaları indirebilecek pro varmı
 

EliteMan

Üye
gider kardeşim internete bağlanıyor neticede
 

zx6r

Üye
sağol bende ingilizcesi vardı tr si iyi oldu
 
Teashark'ın Firefox diye yutturulduğuna da şahit oldum böylece.
->