firari suçlu ünlü

    Konu Sahibi
firari suçlu ünlü
Medyaları görüntülemek için kayıt olmalısınız
 
Tepkiler: DarkredBlue61
36 yıl mı? adam öldürmeke kaç yıldan başlıyorda 36 yıl yemiş 2 kişiden?
Mesaj birleştirildi:

ha tamam başka şuçlarıda varmı niye söylemiyosun
Mesaj birleştirildi:

yoksa sende mı? onca yazdığın şiir denilemeyecek ama adı şiir vs olan şeyler vardı beni şüpheye düşürdün bi kitabin yok yani kitapsızsın neyse kı ondan yırttın yoksa polisi arardım ha. laiklik elden gidiyeahhh
 
Tepkiler: 0sıfırcı
    Konu Sahibi
ruh hastası bi insan katil olabilir
ama o ben değil
kitabım olsa arican polisi yani
yazzıklaar ollsun
 
Tepkiler: DarkredBlue61
    Konu Sahibi
bi şüphe duymazdım değil yaanı. elemanda maşallah kurtlar vadisi izlemiş heralde baksana
kurtlar vadisi ben de izledim
belki ilerde
hımmmmm
bak ben de şimdi kendimden
şüphe etmeye başladım

aklımla oynamayın benim yeter ya
 
Tepkiler: DarkredBlue61
kurtlar vadisi ben de izledim
belki ilerde
hımmmmm
bak ben de şimdi kendimden
şüphe etmeye başladım

aklımla oynamayın benim yeter ya
olursa oynarız da ben izlemedim bilmiyorum internette you tubede arada şort don atlet denk gelirse kısa kısa izleyip geçiyorum ama hiç bir serisini de otuurp izlemiş değilim
 
    Konu Sahibi
olursa oynarız da ben izlemedim bilmiyorum internette you tubede arada şort don atlet denk gelirse kısa kısa izleyip geçiyorum ama hiç bir serisini de otuurp izlemiş değilim
senin şu laf sokuşlarına hayranım
aklım olmazsa yazamazdım da
düşünemezdim de di mi yani
yazdığın akıl alır gibi bişi değil
yıtub şort arada kısa kesitler
video olarak
tabi daha çok onları izledim ben de
arkadaşlarım geç saate kadar uyumaz kv
izlerlerdi bense yarışma pembe dizi vs.izlerdim
ben layt onlar daşfırın oldu
ben duygusaldım
sulugöz değilim
o kadar da değil
ama onlar katıydı
katı olanın kalbi
kararmaya daha müsait
az izlemedik
bu tarz benim
kızlar ve anneleri
işte benim stilim
aileler yarışıyor
passaparola
yemekteyiz
aklımda kalanlar bu kadar
aaaaaaaa yeni bişigeldi aklıma
unutmadan konu açayım
 
Tepkiler: DarkredBlue61
aç aç aman unutma. yaani kişisel zevk o dönemler köydeydim çocukluk malum tv izlemeye zaman mı vardı? zaten çokta tv meraklısı değildik ayaklarım mos mor olurdu ellerim yara bere kaynardı. durmazdık tahta araba bin et keserle çivi çakarken eline vur filan neler neler.sende şehir bebesi olduğun için sihirli annem filan izliyorsundur.yani şöyle bişeyde var normaldee inan bana tv yi açmayalı rahat 2 3 ay olmuştur heralde izlemem etmem kolay kolay.
 
Tepkiler: 0sıfırcı
    Konu Sahibi
sihirli annem
ben onu gerçek zannederdim
keşke bizde sihir yapabilsek tv betüş çilek gibi gibi der idim
ben 6 yıldır izlemiyom tv
naber
 
Tepkiler: DarkredBlue61
sihirli annem
ben onu gerçek zannederdim
keşke bizde sihir yapabilsek tv betüş çilek gibi gibi der idim
ben 6 yıldır izlemiyom tv
naber
hande yener naber bakma şeyi dinlemiyorum ama konu geçti diye yazayım hadi.

işte o yüzden bilinç altına domuzuda yerleştiryorlar evrimide yerleştiriyorlar vs vs. demem o ki dikkat etmek gerek bugun ateistlik vs nınde artma nedenlerinden sadece 1 i bu
 
Tepkiler: 0sıfırcı
    Konu Sahibi
hande yener naber
normalde naber demem de yazmam da
hatta naber diyenlere gıcıkta oluyordum
sonra şarkı çıktı dinledim
sözlerini çok az hatırlıyorum
gelmedi senden bir haber
merak ettim
öldün mü kaldınmı
naber
bu kadarını hatırlıyorum
 
Tepkiler: DarkredBlue61
merak ettik mı ettim mi orayı bende tam hatırlamıyorum. bende şu selam yazanlara tutuluyorum. normal selamun demiyorlarda selam yazıyorlar hadi kız olsan anlarım giderinde olur belki ama alıcı gözüyle bir bakmak gerekir neyse şimdi sana niye yazılıyorum onuda anlamadım ama evet bencede yazmayın.

kişiye gülerek selam verin nasılsınız diye sorun halini hatrını derdini merak edin sünnettir. hatta sadakadır gülümsemek.
 
Tepkiler: 0sıfırcı