Fıkra-Sigara içmek :D

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

max110

Üye
    Konu Sahibi
Fıkra-Sigara içmek :D
Öğretmenin biri öğrencisini sigara içerken görmüş ve Sırıtarak ailesini okula çağırmış ve durumu anlatmış Ertesi gün aynı öğretmen öğrenciyi mutsuz bir şekilde görünce Gülerek yanına gitmiş ve
-Neyin var evledım? demiş.
-Hiç sormayın hocam babam çok kızdı
-Neden avladım dedikten sonra İçinden gülerken
-Hocam babam sigara içtiğime kızdı ulan o kadar para veriyoruz içe içe Lark Mı içiyorsun? dedi Hocam
 
Tepkiler: Samsun55'', navigo, Tuba.Erva ve 1 kişi daha

max110

Üye
    Konu Sahibi
sefaa telefonunun modelide ne güzelmiş ya öyle
 

haltie

Üye
gerçekte yaşanası bir fıkra
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...