FİFA08 Cepte!!(ÖNİZLEMELİ)

@n!wa+*R

Üye
çok teşekrler güzel en iyi gördügüm FIFA
 
Arkadaşlar orda Türk Bayrağında haç işareti mi var yoksa bana mı öyle geliyor???
 

mapazule

Üye
arkadas rica etsem bana pc deki fıfa08 de takımımdan oyuncu nasıl çıkarabilirim yeni oyuncu alacağım 30 tane oldu olmaz diyo bi bilgilendirsen bulsan...şimdiden teşekkürler