Fifa Street 2012 ( Sadece Maxicep'te )

aLp!!

Üye
    Konu Sahibi
Fifa Street 2012 ( Sadece Maxicep'te )


Oyun Underground Street Soccer'ın yenilendirdiğim versiyonudur. Oyun 240x320 ekran boyutludur.
 

Ekli dosyalar

Tepkiler: yilmazmessi, ekrem1989, fenerli_rp1907 ve 6 diğerleri

SHS

Üye
eline sağlık
 

Haydar

Emekli Yönetici
teşekkürler eline sağlık
 

aLp!!

Üye
    Konu Sahibi
​Rica ederim arkadaşlar
 
Allah razı olsun kardeşimBEYLER O KADAR ZOR DEĞİL BEĞEN BUTONUNA BASIN AYIPTIR GÜNAHTIR.
 

aLp!!

Üye
    Konu Sahibi
Rica ederim kardeş.. Mesajın için sağol ama o kadar büyük yazmana gerek yoktu
 

aLp!!

Üye
    Konu Sahibi
Tek fark bir görüntü değişimi.. Eto'o çıkacağına Messi çıkıyor.. Underground Street Soccer yazacağına Fifa Street yazıyor..
 
arkadaslar sızden ricam n73 icın real futbol 2009 hd oyunu indrmem lazm bi turlu bulamadim yuklediklerim acilmiyo tsk
 

aLp!!

Üye
    Konu Sahibi
Bizde farklı bisey demiyoruz.. Edit diye belirtmisim zaten..
 

GreaTH

Üye
320x240 olanı varmı
 
Bu oyunu ilk önce pspde görmüştüm ve pspdekinden sonra indirmeyi düşünmüyorum yine saolasın başarılı paylaşım .