Fifa manager 2010...240x320.....

    Konu Sahibi
ben teşekkür ederim hacım...
 
Eline koluna saglık ustad guzel paylasım.
 

GEOE

Üye
eline saglık
 

hcylmz

Üye
kardeşim teşekkür ederim ancak bende 5300 var oyunu sorunsuz açıyor bütün fonksiyonlar çalışıyor ancak maç günü geldiğinde maça giremiyorum loading diyor ve öylece kalıyor
 

squareka

Üye
teşekkürler pc de oynuyordum telefondada çok işime yarar
 
    Konu Sahibi
çok güsel bi oyun rf manager de güsel tavsiye ederim =)
 
Allah Razı olsun kardeşim Teşekkür'ün verildi ve gerçekten can sıkıntımı aldı Teşekkür butonuna basınca