Fifa manager 2010...240x320.....

    Konu Sahibi
Eyvallah kardeşim sağol hepinize teşekkür ederim teşekkü eden ve yorum yazanlara.
 
    Konu Sahibi
insan bi yorum yazsar ya kaç defa görüntülenmiş konu....
 

surlord

Üye
kardes bu oyun bizm arkadaşta war macn onemli pzizyonlarını felan 3 boyutlu gosterıor hemde mukemmel pes 10 gibi gosterıor yazı cıkıor felan ben de sadece yazı cıkıor ??
 
    Konu Sahibi
aynı telefon modeline sahip olduğuna emin misin..?
 
kardeşim 6300 sahibim Ama bu oyun maça başlarken loading dior ve o loading dolmuyor saygılar bi çağre bulursan sevinirim
 

surlord

Üye
football manager 2010 da önemli yerleri mactaki gibi gosterıor futbolcuları felan ama bi türlü 240 a 320 sini bulamadm ??
 
sagol mayk , ellerine saglik , artistlik yapma ..
 
eğer bendede çalışırsa teşekkür buttonuna bascam
 

Eren93

Üye
Beyler herşey iyi güzel tamamda,maça başlamıyor.Loading yazıyor öylece kalıyor oyun.
 
    Konu Sahibi
ya ben denedim oluyo... ama benm tel. hackli