Spor Fifa 2016 çıktı

adler03

Üye
    Konu Sahibi
Sezon modunun başında üst üste aynı takımla oynaması kötü olmuş.Düzeltilmesi gerekiyordu.
 
Sezon modunun başında üst üste aynı takımla oynaması kötü olmuş.Düzeltilmesi gerekiyordu.
o hata bütün liglerde mevcut mesela türkiye liginde kasimpasa ile 6 maç üst üste yapıyorsun ancak fifa real football'u geçti lisans sorunu yok oyun akıcı türkiye ligi var...
 

adler03

Üye
    Konu Sahibi
Rf'de tek sorun lisans olsa yine önemli olmazdı.Futbolcu performanslarının iki maçta dibe vurup duzelmemesi en sıkıcı yanı.
Fifada ise lig maçlarının rövanşsız olması eksiklerinden bir tanesi.