Fifa 2013'te kariyere başladım

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Silinen Üye 94869

Kapalı Hesap
    Konu Sahibi
Fifa 2013'te kariyere başladım
En son Fifa 2007'de 15 yıllık kariyeri tamamlamıştım Tekrar eski oyunun yeni versiyonuna geri döndüm. Kariyer çok değişmiş ve mükemmel olmuş. Haberler, fikstürler, dedikodular herşey mükemmel
 

Mert

Üye
En fazla 60 kb/s çeken internetimle 2k13 ve fifa13 indiriyorum Bi inse ben de başlayacam kariyere
 

Silinen Üye 94869

Kapalı Hesap
    Konu Sahibi
Arkadaşlarla 2 gündür PES yerine FIFA oynuyoruz. Sonuç: Herkes memnun
 

Oğuzhan

Üye
ben hala 2007 oynuyorum messiyi kiralamaya çalıştım maç başına 1.500.000 avro teklif yaptım gelmedi ayı
 
Tepkiler: Dede ve Silinen Üye 94869

Silinen Üye 94869

Kapalı Hesap
    Konu Sahibi
ben hala 2007 oynuyorum messiyi kiralamaya çalıştım maç başına 1.500.000 avro teklif yaptım gelmedi ayı

Ben Fifa 2007 kariyerinde çoğu futbolcularıma maç başına 1 $ ödenek ayırdığımı hatırlıyorum. Hatta bir ara 0 $ yaptım kariyer bozulur korkusuyla başka isimle kaydettim. Kariyerden çıktım, ancak load ederken oyundan atıyordu
 

Oğuzhan

Üye
Ben sürekli zarar ediyodum
 
Bu tür oyunlarda kariyer yapmıyorum. Düz oynuyorum.
 

Silinen Üye 94869

Kapalı Hesap
    Konu Sahibi

Ben sürekli zarar ediyodum

Bir ara İngilterenin ya ikinci ya da varsa üçüncü ligindeki yarım yıldızlı (ismini hiç unutmam) Petersbrough takımını 5 yıldız yapıp, 7 yıl sonra filan takım değiştirmiştim. Sonra Şampiyonlar ligi finalinde karşılaştım hiçbir simulede kazanamadım. Kendim oynadım ancak kazandım


- - - Eklendi - - -

Bu tür oyunlarda kariyer yapmıyorum. Düz oynuyorum.

PES'te ben senelerdir öyle yapıyordum.
 
Call of Juerizma mı neydi onu indiriyorum güzel oyun gibi 5 part
 
bilgisayarımn dnanımı çok süper ama hala kasıyor ya bu oyunu :/
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...