Fifa 2007 - Galatasaray Versionu

battu

Üye
sagolun cok guzel
 

rsxlmz

Üye
valla bu mesajı yazmaktan bıktım ilk işim telefonumu değiştirmek olacak kardeş bu oyunun samsung u600 için jad dosyalı versiyonu yokmu sende.bi daha nokiadan şaşarsam ellerim kırılsın bu ne yav her oyun indirirken bu mesajı yaz nokia ne güzel her oyunu oldugu gibi kabul ediyordu
 

kopuk10

Üye
    Konu Sahibi

sende benim gibisin bendede u600 var arkaşın telefonunda oynuyom
 

kar_12

Üye
sagol kardeş eline saglık dicem eafiyet olsun dersin
 
ellerine sağlık EN BÜYÜK CİMBOM
 

mdma

Üye
aga linki bozuk
 

bir dost

Üye
bu rar nasil jar dönüstüre biliriz?'???
 

recep159

Üye
besıktaslıyım ıste o kadar
 

metboy38

Üye
link yenileyin ya bozuk diyor