kopuk10 Üye Konu Sahibi misita' Alıntı: Abi Bunun Bjk Li Olanı Varmı --------------- Ekleme --------------- Varsa Nerede Bulurum Genişletmek için tıkla ... fenerbahçeli olanı var ama beşiktaşlı yok heralde
misita' Alıntı: Abi Bunun Bjk Li Olanı Varmı --------------- Ekleme --------------- Varsa Nerede Bulurum Genişletmek için tıkla ... fenerbahçeli olanı var ama beşiktaşlı yok heralde
brat0054 Üye kopuk10' Alıntı: oyun dosyalar halinde. apps nin içindeki 6R53 dosyasını hafızakartının system in içindeki apps ye kopyala libs içindekileri de yine systemdeki libs içine kopyala kartal1000 klosörünü de systeme kopyala ve oyunu oynamya başla bol eğlenceler Genişletmek için tıkla ... KARDEŞ DEDİKLERİNİ YAPTIM FAKAT YÜKLENMEDİ NASIL OLACAK SANA ZAHMET
kopuk10' Alıntı: oyun dosyalar halinde. apps nin içindeki 6R53 dosyasını hafızakartının system in içindeki apps ye kopyala libs içindekileri de yine systemdeki libs içine kopyala kartal1000 klosörünü de systeme kopyala ve oyunu oynamya başla bol eğlenceler Genişletmek için tıkla ... KARDEŞ DEDİKLERİNİ YAPTIM FAKAT YÜKLENMEDİ NASIL OLACAK SANA ZAHMET
emektar Üye kopuk10 kadeş şimdi indiriyorum 10.6 mb 6600 da çalışıyor diyorsun harika valla teşekkürler ellerine sağlık selametle eyvallah....!
kopuk10 kadeş şimdi indiriyorum 10.6 mb 6600 da çalışıyor diyorsun harika valla teşekkürler ellerine sağlık selametle eyvallah....!
yunuss.10 Üye oyun bazen acılor bazen acılmıor hafıza da 70mb bos yer war yıne de acılmıo neden acaba bılen war mı