Oyun fifa 14 ut yardım edin.

    Konu Sahibi
fifa 14 ut yardım edin.
Millet hepinize iyi günler uzun zaman önce siteye üyeydim 2010 falandı ve nokia x3 kullanıyodum falan neyse sorun bu değil geçen hafta geyet güzelce oynayabildiğim ultimate team nedense hata vermeye başladı kadroda değişiklik yapmaya çalıştığımda

"We are sorry but there has been an error connection to FIFA 14 ULTIMATE TEAM. You will be returnet to the FIFA 14 Main Menu."

Diyo oyunu kaldırıp yeniden yükledim ama hâlâ aynı hatayı veriyor. Çözümünü bilen yazabilir mi?
 

tomm35

Üye
Netsiz giremezsin dostum ondan diyor yada bakim vardr ikisinde biri... ben sornsz ut oynuyorm suan
 
    Konu Sahibi
9lvlim oyunda internetsiz giremeyeceğimi biliyorum!