FİFA 14 ÇIKTI !!

siel

Üye
    Konu Sahibi
FİFA 14 ÇIKTI !!
Evet merakla beklenen oyun çıktı.
İşte resimleri..





Oyun yine aynı diye bilirim. Grafikler aynı. Bir şey değişmememiş.
Oyunun 320x240 daha yok onuda ekliyeceğim..
240x320 s40>>

240x320>>


iyi oyunlar...
teşekkür etmeyi unutmayın.
 
Tepkiler: Buğra
oyun daha çıkmadı. bunlar sızdırılmış sanırım. çıksa tüm sürümleri çıkar. şuan sadece 240x320 ve 240x320 s40 var.
 

siel

Üye
    Konu Sahibi
özür dilerim.. ruslar yayınlamışta.
bende tam sürüm anladım. ama çıkarsa yayınlarım hemen.
 

Skymich

Üye
Sağol. Bence 320x240 boyutunda daha güzel grafikler olucak bu sene.
 

adler03

Üye
Fifa 2014 için yeni ekran boyutları çıktı.