Fiat Doblò 2010

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Hoş Bir araca Benziyor.tşkler...
 

Aziz™

Üye
güzel araba teşekkürler
 

0mrdr5

Üye
ulan insafsız fiat o kadar tr de üretion bari tr plakalı araçla test sürüşü yapsaydın
 
güzel araç yapmışlar inş mp3 çalarda eklenmiştir(eski doblolar track çalıyodu)
 
Doblo yeni modelin ön tarafı kedinin yüzüne benziyor çok güzel iç hacmi çok geniş sevdim
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...