FExplorer Pro Türkçe v2.00

ygr

Üye
sağolasın mahmut kardeşim teşekkürler
 
çok teşekkürler eline sağlık emegine sağlık
 
6600'ım açmadı bozuk dosya hatası verdi yanlış bişey mi yaptım acaba
 

naki

Üye
RomPatcherden installserver derkn tam olrk ne oluyo dostum
 

Favorite

Üye
    Konu Sahibi
Arkadaşlar eksik olmayın sizler içindir bu paylaşımlar saoğolun hepinizde.
 
çok saol dostum... emeğine sağlık. umarım ek bir dosya falan gerektirmiyor yada bir süre sonra kullanım süresi dolmuyordur...
 

esiroglu

Üye
eline sağlık eski sürüm kullanıyorum umarım iyidir..
 
arkadaşlar n79 a uyan bir fexplorer programı war mı_??