Fener Robinhoyu bitirdi

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Atakan

Üye
    Konu Sahibi
Fener Robinhoyu bitirdi
Fener Robinho’yu bitirdi

İsmi saklı tutulan Beşiktaşlı bir yönetici "Robinho'yu biz istedik ama Fenerbahçe'nin işi bitirdiğini öğrendik" dedi.




İsmi bizde saklı Beşiktaş yöneticisi, “Robinho’yu biz de istedik. Hatta menajerine teklifimizi yaptık. Fakat Fenerbahçe’nin işi bitirdiğini öğrendik. Hem kendisiyle hem kulübüyle anlaşmışlar” açıklamasını yaptı. Manchester City’nin 2008’de 42.5 milyon Euro’ya satın aldığı 26 yaşındaki Robinho, geçtiğimiz sezon Brezilya’nın Santos Kulübü’nde kiralık olarak forma giymişti.

Fenerbahçe’de oruç serbest

Fenerbahçe Teknik Direktörü Aykut Kocaman, oruç konusunda futbolcularını serbest bıraktı. Kocaman’ın konu ile ilgili görüşünü soran oyunculara, “Ben sizin dini inancınıza karışamam. Dileyen oruç tutabilir ancak tutmazsanız daha iyi olur” dediği öğrenildi. Öte yandan sarı lacivertlilerin dün yaptığı idmana, sol ayak bileğinde sakatlığı bulunan Deivid de katılmadı.

hurriyet.com.tr
 

Εthnic

Üye
kime niyet kime kismet...
 
isimi bizde saklı yalan haber bence
 

exorcist

Üye
hala yalanlama gelmemesi doğru olabilme ihtimalini düşündürüyor
 
Robinho iddiası yalanlanmış gibi görünüyor ;
Hürriyet - sabah ın haberine bakın ...


 
fenerlilerin kalbi şimdi düm tek düm tek atıyo zuhahah
 

haltie

Üye
42.5 milyon Euro ya aldığı adamı kaça satar yarı yarıya satsa o bile çok büyük para.Ama fenerbahçenin ilgilndiği haberleri git gide yayılmışken yalanlandı bu bir taktik olabilir.
 

exorcist

Üye
Robinho iddiası yalanlanmış gibi görünüyor ;
Hürriyet - sabah ın haberine bakın ...




o yalanlama değil doğruluğunu teyit etmiyolar her gün var o bölüm

--------------- Ekleme ---------------

42.5 milyon Euro ya aldığı adamı kaça satar yarı yarıya satsa o bile çok büyük para.Ama fenerbahçenin ilgilndiği haberleri git gide yayılmışken yalanlandı bu bir taktik olabilir.

duyduğuma göre 25 milyon bonservis 6 milyon yıllık ücret
 

RedColt

Üye
Robinho iddiası yalanlanmış gibi görünüyor ;
Hürriyet - sabah ın haberine bakın ...


büyük ihtimalle3 doğru değil zaten gelse bile roberto carlos gibi olu wsonu
 

Atakan

Üye
    Konu Sahibi
Neden maalesef ya Belki de taktik gereği yaptılar ?
 
Bugün basında Beşiktaşlı bir yöneticinin açıklamalarına atfen Manchester City takımının futbolcusu Robinho ile kulübümüzün 26 milyon euro karşılığında anlaşma sağladığına dair haberler yer almaktadır.


Söz konusu futbolcu için bahsi geçen rakamlar kulübümüzün geleceğini riske edecek boyutta olduğu gibi takım içi dengeleri de telafisi imkansız şekilde bozacak boyuttadır.


Yönetimimizin transfere bakışı günü kurtarmak ya da popüler olmak düşüncesinden uzak olup önceliğimiz kulübümüzün menfaatidir ve yarınlarıdır.




FENERBAHÇE SPOR KULÜBÜ





 
Açıklamayı dikkatli okursanız ;

Kesinlikle robinho ile ilgilenmiyoruz transfer çalışmamız yoktur denilmemiş
sadece 26 milyon euronun takımın maliyesini bozacağına dikkat çekilmiş ...
 

haltie

Üye
kombine parasını fenerium gelirlerini gidip güizalara veriyorsan haram olsun o para
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...