FB VE GS teması

6120 classic için SAMSUNSPORUMUZUN temasını yapana çok dua ederim
 

cimbomba

Üye
fb iiide gs koto görünüyooooo
 

mer-mavi

Üye
formatı sis e çeviremezmiyiz yardım lütfen
 

mer-mavi

Üye
teşekkür ederim ama şu ana ekrandaki gs arması tam ortada değil tam çıkmıyor