FB VE GS teması

super tema bu tsk ler
 

kral7

Üye
paylaşım için teşekkürler
 

brckerdm

Üye
ewt fnrbhçe için özenlmemş.
 
n95 de yükledim ama olmadı nasıl
 
gs harika olmul indiriyorum eline saglık
 

batuberk

Üye
evettt çokk güsell olmuş
 

CK1991

Üye
gs teması çok göz alıyor :/
 

ene49

Üye
bir galatasaraylı olarak minnetdarlığımı bildirir başarılarının devamını dilerim. teşekkürlerimle
 

ene49

Üye
ya arkadaşlar tüm mesajları okudum hiç kimse belirtmemiş. bu sadece benim telefondamı olmuyor. telefonum n95 8gb temayı yüklüyorum kullanıyorum sorun yok. ama. bir arama geldiğinde arama ekranı bembeyaz oluyor. böylece kimin aradığını asla ve asla bilemiyorsun.bunu nasıl düzeltebiliriz. not: gs temasında oluyor. gerisini denemedim.
 

a21a

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi

İlk yaptığım temalar bunlar.. ne yazıkki sadece FP1 için.. N95 te de çalışır ama bahsettiğin problem olabilir..
 
mubarek bunun sonu sis benım tel 6300 nth calıstırıyor ne yapmam lazım ?
 

barisc

Üye
FB teması için teşekkürler.
Ellerinize, emeğinize sağlık...