FB VE GS teması

saol demicem genç çünkü işime yaramadı parantez içinde işime demedim yaramadı dedim açık konuşuyorum beyler açıkcası çok basit olmuş
 

caner90

Üye



süper saolllllllll
 

cas1925

Üye
göztepe temas yapabilmen mümkünmü
 
kardesım bıde bole bı sekıllı ts teması yapsan cok hayra gecer be
 

padrukam

Üye
hanı nerde nesıktas teması
 

cCeaNn

Üye
saol demicem genç çünkü işime yaramadı parantez içinde işime demedim yaramadı dedim açık konuşuyorum beyler açıkcası çok basit olmuş
1 sen buna çok basit diyorsunda sen bundan daha kaliteli tema yapabiliyo musun_?
2 işime yaramadı diyorsun yaramasa bile bunu yazmak zorunda mısın_?
3 işine yaramasa bile bu kadar emek verilmiş bi temaya sadece eline sağlık yazamıyo musun_?
4 genç dediğin kişinin kaç yaşında olduğunu farkında mısın_?
Bu sorulara cevap verebilirmisinki_?
 

a21a

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi


şişşt.. ben kızmadım.... arkadaş anlaşılıyorki çok fanatik.. beğenmemiş.. olabilir.. yorumu da biraz serT ama sanırım yaş küçük...

oysa önemli olan.. simgelerinin bile takım renginde olduğu aynısından bir tema daha varmı...? neyse..
ancak FB ve GS için yapabildim... takım temaları için hazırladığım şablonun yedeğini almamışım... tema programının güncellemesi sırasında silindi... böylece takım temaları çalışmasıda burda bitti..
diğer takım taraftarlarından özür dilerim.. niyetim vardı ki istenen her takıma bu temayı renklendirmek...
 

rojat_21

Üye
6600 da çalışır inşallah kardeşim paylaşımın için saol
 

hafrix

Üye
ya arkadaşlar insan bir bjk teması koymazmı en yakın zaman da koyularsa bjk li arkadaşlarda sevinir şimdiden ekeleyecek arkadaşıma teşekürler.
 
beşiktasın da yaparsanız sevinirim arkadaşlar
 

isakol

Üye
gs teması çok güsel beyler
 

079

Üye
tabi türkiyede birtek fener ve cimbom varya onların temalarını yapın siz.
BURSASPOR TEMASI İSTİYORUM.
 

a21a

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
tabi türkiyede birtek fener ve cimbom varya onların temalarını yapın siz.
BURSASPOR TEMASI İSTİYORUM.

vallahi temaları yaparken bir kasıtım yok.. ben takım tutmuyorum.. yukarıdaki temaları yaparken aslında istenen her takım için uyarlamayı düşünüyordum.. fakat tema programını düzenlerken çalışma klasörünü sildim yanlışlıkla..bunu daha önce belirttim.. ve iki temada kaldı..
 
saol kardeş bu temalerın eses olanı yoq mu
 

mutmut

Üye
6300 olmuyor Kardeşim:S