Fb Mi Gs Mi?

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Necati Ateş 2, Hakan Şükür 3, Ümit Karan 1, Servet Çetin 1 (Kendi kalesine)

Tuncay 1, Ümit Özat 1, Anelka 1 (Oynarsa elle atar )

7-2 Galatasaray kazanır.
 

ozhan35

Üye
bu maçı fener alır ama farklı 10 - 0 gibi
çünkü galatasarayın elinde futbolcu yok. Tromso ya yenilen takımdan ne beklenir. Fenerbahçe bu maçı farklı alır bu arada şimdiden geçmiş olsun.
3 küçük <span style="color:#3333FF">1 Büyük></span> <span style="color:#FFFF00">Fenerbahçe</span>
 

maavii

Üye
[/quote]
benim buradaki çoğu yabancı arkadaşlarım bile diyo milan şansı varmış yoksa fb yi hayatta yenemez diolar
[/quote]
şans mı? farklı maçları izledik sanırım...
 
galatasaray kesin alır bu macı fenerin bu moralinden sonra
 

Quattro

Üye
Republic Of FENERBAHÇE

3-0 Alırız.. Rahat olun.
 
bizim arkadaş fb-milan maçına gitti tamda edebiyat vize sınavında işin kötü yanı çocuk gsli (kaka yı görmeye gitmiş )
 
Konuştuğun kelimelere dikkat et bunların cezasını çekeceksin...
 
iyi bir fenerbahce gs&#39;yi yener ama su anda pek iyi say&#305;lmay&#305;z beraberlik diyorum insallah biz kazan&#305;r&#305;z ama..
 
şampiyonlar liginden elendikten sonra isterse 15 atsın annesinin liginde ne fayda.
 

Silinen Üye 153

Kapalı Hesap
    Konu Sahibi
yaw herkezin görüşü kendine argo tavırlar kullanmayın lütfen
 

Nike

Üye
Galatasaray 5-0 alır
 

ibonline

Üye
<div class='quotetop'>(sambadisakkarit &#064; Nov 26 2005, 12&#58;22 PM) [post=215152]Quoted post[/post]</div><div class='quotemain'>
Necati Ateş 2, Hakan Şükür 3, Ümit Karan 1, Servet Çetin 1 (Kendi kalesine)

Tuncay 1, Ümit Özat 1, Anelka 1 (Oynarsa elle atar )

7-2 Galatasaray kazanır.
[/b][/quote]
yok daha neler neler
FORZA FENERBAHÇE 2.1 bizim
 

abuvice

Üye
Galatasaraya 5 ytl yatırdım
 

darkred

Üye
walla ben bir eskişehirspor taraftarıyım ama bu maç berabere biter yada fenerbahçe kazanır gibime geliyo arkadaşlar



es es es ki ki ki eski eski es...
 

van_hoijdonk

Emekli Yönetici
<div class='quotetop'>(sambadisakkarit &#064; Nov 26 2005, 12&#58;22 PM) [post=215152]Quoted post[/post]</div><div class='quotemain'>
Necati Ateş 2, Hakan Şükür 3, Ümit Karan 1, Servet Çetin 1 (Kendi kalesine)

Tuncay 1, Ümit Özat 1, Anelka 1 (Oynarsa elle atar )

7-2 Galatasaray kazanır.
[/b][/quote]




 
<div class='quotetop'>(van_hoijdonk &#064; Nov 28 2005, 12&#58;10 AM) [post=216144]Quoted post[/post]</div><div class='quotemain'>
<div class='quotetop'>(sambadisakkarit &#064; Nov 26 2005, 12&#58;22 PM) [post=215152]Quoted post[/post]</div><div class='quotemain'>
Necati Ateş 2, Hakan Şükür 3, Ümit Karan 1, Servet Çetin 1 (Kendi kalesine)

Tuncay 1, Ümit Özat 1, Anelka 1 (Oynarsa elle atar )

7-2 Galatasaray kazanır.
[/b][/quote]





[/b][/quote]

senin dalga geçeceğin birisi değilim bunu öğren....&#33;
 

van_hoijdonk

Emekli Yönetici
Dalga geçmedim ki 7-2 yazmışssın bende o skora güldüm..
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...