FB Browser Klawye Sorunu

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

KKIVANCC

Üye
    Konu Sahibi
FB Browser Klawye Sorunu
Merhaba arkadaşlar FB Browser kullanmaya başladım fakat bir sorunum var Nokia 700 Kullanıcısıyım ve yeni gelen FP2 klawyesini kullanıyorum ve çok beğeniyorum fakat FB Browserda ne yaptıysam eski klawye çıkıyor bunun bir çözümü yok mu ?

Çıkan Klawye




fMobi kullandığım zaman ki klawye ben bu klawyeyi nasıl FB Browsera geçirebilirim ?

 
F mobinin ayarlarında fp2 klavyesi kullan vardı
 

KKIVANCC

Üye
    Konu Sahibi
Evet fakat bu FB Browserda ayarlar bölümü yok o yüzden nasıl bu klawyeyi oraya alabilirim onu merak ediyorum
 

KKIVANCC

Üye
    Konu Sahibi
fMobiden bahsetmiyorum FB Browser uygulamasından bahsediyorum sorun onda zaten yoksa fMobi'de bir sorun yok
 
Fb browsere çoktandır güncelleme gelmıyor Fp1den kalma bir uygulama o yüzden kullanılamıyor klavye.güncelleme gelse hallederler haerhalde ama çoktandır gelmıyor gelmez herhalde.
 

MaxipmaN

Üye
güncelleme işinin sağı solu belli olmaz ramblowun güncelleneceği kimin aklına gelirdi ki
 

KKIVANCC

Üye
    Konu Sahibi
Güncelleme işleri dediğiniz gibi Symbian'da hiç belli olmuyor keşke gelse sadece şu klavye işini çözsem gerisi zaten güzel.
 
İnşallah gelir çünkü Fp2 klavyesine alışınca Fp1de yazmak çok uğraştırıyor.Güncelleme gelmez diye düşünüyorum açıkçası çok zaman geçti
 
Peki flaş player sesi çok kısık nasıl açılıyor bilem varmı fb browserde
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...