- Durum
-
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
ahhh Ahh Öyle Oldu 2 ay Felan Geçti Hatta Daha Fazla Belki
0Lsun Topraam Yaptıya O Yeter. ALLah Razı oLsun Ondan.
O zamanlar maxiye girmiyordum hatırladım ve yazayım dedim
Yaptınya O Yeter ELLerin Dert Görmesin Dostum.
0Lsun Topraam Yaptıya O Yeter. ALLah Razı oLsun Ondan.
Yaptınya O Yeter ELLerin Dert Görmesin Dostum.
Haklısın aylar Geçmesine Rağmen Tabi
Haklısın aylar Geçmesine Rağmen Tabi
Evet öyLe 0Ldu Ama qüzeL Yazmış Demek ki Senin İçin AyLarca Düşünmüş Toprağum. Daha Ne İstiyorsun
Nickini değiştir bence sonuna Reyiz koy
Nickini değiştir bence sonuna Reyiz koy
kime Dedin Hakan Abi
Sana dedim.Adına şiir yazılmışya reyiz diye
Sana dedim.Adına şiir yazılmışya reyiz diye
Bir ara Düşüneyim Ama Reyizlik Kelamı Hakediyor muyum Bilmiyorum
Yapsammı ki Abim ?
- Durum
-
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...