fark ettimde...

fark ettim de(aslında çok önceden fark etmiştim) en tatsız, en zor şeyler insanlar için daha hayırlıymış...
 
fark ettim de bu aralar bu bölümde fazla takılmıyorum.
 
fark ettim de, fark edilmekte güzel bir duyguymuş.
 

CABBAR

Üye
Fark ettimde forum bu saatlerde sıkıcı oluyor kimse olmuyor
 
Fark ettimde bu konya dunden beri mesaj yazılmamış.
 

son.kral

Üye
fark ettim de, fark edilmeyi bekleyen çok şey var.
 

pelın_

Farkettim de sanırım çok özledim onu
 

pelın_

Farkettim de çok mutsuzum ve sanki kocaa istanbul da yapa yalnızım. Zaten de öyle
 

Mesut Aktaş

Emekli Yönetici
Fark ettimde bu bölümün eski günleri kalmamış..