fark ettimde...

man20

Üye
farkettimde yine yanlış anlaşılıyorum
 
farkettim de farkettiğimi farkettim.
 

MasteLaa

Üye
Fark ettim de fark edemiyorum
 
farkettim de farkedenlerin farkedemediğini farkedemeyenlerin farkedebileceklerini ama farkettiklerinde farkedileceklerini farkettim
 

EroL

Emekli Yönetici
Farkettimde hava çok sıcak
 

paki96

Üye
Farkettimde 1 numaralı forum sıtesi
 

Anıl Umut

Emekli Yönetici
Farketim de,bazı şeylerin değişmesi gerek.
 
Tepkiler: nokia_belle
Farkettimde hayat cok monoton ve farkettimde ben FARKım. Ve bu farkımı yalnizca 1 arkadasim ve kardesim biliyor...
 
fark ettim de dün çok susamıştim
 


buranın sahte hayat olduğunu mu zannediyorsun
Hayır gerçek hayat derken elle tutulur gözle görülür anlamda... Burası sanal alem kapiş ? Sanal alem diye insanlarada sanal demiorum ama işte gerçek hayattan kastım yüz yüze gerçek olarak görüştüklerim
 

tamam fazla kasma kendini ya biraz rahatla
 

Elektr0

Üye
fark ettim de [video=youtube;n8I8QGFA1oM]http://www.youtube.com/watch?v=n8I8QGFA1oM[/video] bu kızlar süper...