fark ettimde...

Farkettim de Akşam Olmuş Yaw.. Zaman Su Gibi Akıyor Valla..
 

CEREN

Üye
fark ettimde sıkıcı bi akşam
 

Soneday

Üye
Farkketimde belim ağrıyor,off..
 

mservank

Üye
geçmiş olsun
fark ettim de uykum var ama uyuyamıyorum
 

kurt bey

Üye
uykum gelmiş gidip yatıyım ben. İyi gcler maxicep ailesi
 

iremm

Üye
    Konu Sahibi
fark ettimde güne gzl başladım
 

iremm

Üye
    Konu Sahibi
fark ettimde hiç birşeyin farkında değilmişim
 
Farkettim de Üstteki Üye Üsttekilerden Kopya Çekmiş
 

Anıl Umut

Emekli Yönetici
fark ettim de geç kalktım başım ağrıyor ya
 

mservank

Üye
Geçmiş olsun.
Fark ettim de uykum var ve 2 şişe su bitirmeme rağmen doymadım.
 

Anıl Umut

Emekli Yönetici
sağol şimdi iyiyim
fark ettim de hala online sın ve demekki uyumamışsın
su konusuna gelince hay maşallah ne mide var ya
 

mservank

Üye
Havalar sıcak ya .Bi de yemek yiyince daha da susadım.
Uyumak istemiyorum sora uyku düzenim bozuluyor .dayanmaya çalışıyorum.
Fark ettim de bazı şeyleri yapmanın vakti geldi.
 

iremm

Üye
    Konu Sahibi
fark ettimde AfoRizmalar çoğalıyor
 

mservank

Üye
Fark ettim de ortağımla aynı avatarı kullanıyorum
 

iremm

Üye
    Konu Sahibi
fark ettimde ortak olduğumuz çok belli oluyor
 

mservank

Üye

fark ettim de dolaptaki bütün suyu bitirdim stok kalmadı