Fanta Mı? Kola Mı?

Fanta Mı? Kola Mı?

  • Kola

    Kullanılan: 12 75.0%
  • Fanta

    Kullanılan: 4 25.0%

  • Kullanılan toplam oy
    16

Utku

Üye
    Konu Sahibi
Fanta Mı? Kola Mı?
Fanta Mı? Kola Mı?
 

Utku

Üye
    Konu Sahibi
kola fanta karışımı hazırı var...
 

Salihyet

Üye
soda ve meyveli soda hariç asitli içecek içmiyorum
 
Önceliğim Kola Daha Sonra Fanta Fantayada Hayır Diyemem ...
 

Reşwan

Emekli Yönetici
(fanta) kola konusunu okuduktan sonra pek canım istemiyo mevsim kayısı kola içerim bundan sonra
 

minoo

Üye
fantadan nefret ederim
kola kola kola!!
 
karar verirken bi defa daha düşünün
'taki anlamları :

Kola: ilişki yaşayamıyor, biraz özürlüyüm bu konuda
fanta: arayıştayım
sprite: aşığımm
su: ilişkim var gibi ..
pepsi: ilişkim var
ayran: nişanlıyım
şalgam: evliyim
çay: boşum
kahve: nihayet ayrıldım
süt: bekarım ve ilişkiye açığım..

 

minoo

Üye
tamam işte kola
 

Burak

Üye
pepsi öyleyse
 

haltie

Üye
gazoz alayım
 
Tepkiler: PALA.

Mert

Üye
Ajda bardakta bir çay iyi olur