faceden video izleme

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

pars81

Üye
    Konu Sahibi
faceden video izleme
arkadaşlar ben e52 de kendi tarayıcısından m.faceye girdim ana sayfa açıldığında video resim yoktu ana sayfanın en altında ayarlar kısmından fotorafları döster die işaretleyip kaydettim ve ana sayfaya gırdığımde videolar gorundu ve tıkladığımda real playerle açtı yorumlarınız beklıyorum
 
Tepkiler: cezam_04
tamamen oynatılmıyor bende ses war görüntü yok
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...