faceden vide izleme

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

pars81

Üye
    Konu Sahibi
faceden vide izleme
slm arkadaslar ben e52 de wirelesr ıle tel.kendi tarayıcısından m.facebook a girdim ve videolar gorunmuyordu sayfanın en altında ayarlardan fotoları goster dedim ve ana sayfaya döndum videolar gorundu ve tıklayınca realplayerle açtı sizde deneyebilirsiniz yorumlarınızı bekliyorum
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...