Facebookta canlı chat başlıyor

    Konu Sahibi
Facebookta canlı chat başlıyor
69 milyon üyesi dünyanın en büyük sosyal paylaşım sitesi olan Facebook, anında iletişim sistemini başlatıyor.

__________________________

Sistemin devreye girmesiyle birlikte Facebook üyeleri artık kendi aralarında, gerçek zamanlı mesajlaşabilecek. Kendi listelerindeki diğer üyelerin online olup olmadıklarını anında görebilecek olan kullanıcılar online üyelerle anında mesajlaşabilecek. Facebook Chat’in ABD’de 80 milyon üyesiyle en popüler olan AOL’i ve 110 milyon üyeli Myspace Chat’i büyük ölçüde etkilemesi bekleniyor. Facebook chat öncelikle Stanford, Berkeley, Harvard, Yale ve Brown gibi networkler arasında uygulamaya geçtikten sonra diğer networklerde de başlatılacak.
 

xkadir61

Üye
ben facebook'a üye değilim acaba olsammı?
 
iyice zıvanadan çıkar herhalde...
 
    Konu Sahibi
İkinizede ( gülüyorum ve kahkaha atıyorum )
 
    Konu Sahibi
Çünkü sizleri seviyorum
 

xkadir61

Üye
bizde seni seviyoruz. sen ve senin gibi kendilerini ülkelerine adamış olan tüm komutanlarımızı seviyor ve saygı duyuyoruz.
 
saçma...sohbet etmek için zaten msn vs. var...amaç orayı iyice bi nevi arkadaşlık sitesine çevirmek...yine suyunu çıkarıyolar her zamanki gibi...
 

xkadir61

Üye
saçma...sohbet etmek için zaten msn vs. var...amaç orayı iyice bi nevi arkadaşlık sitesine çevirmek...yine suyunu çıkarıyolar her zamanki gibi...
ne yapim msn de yakalayamıyorum onu.
 
ne yapim msn de yakalayamıyorum onu.


nasıl yakalayamıyosunn ??

facebook ta açık msn de kapalıysa zaten demek ki senle konuşmak istemiyodur...konuşmak istese zaten bi şekilde sana ulaşmaz mı ???

zorlama bence...
 
ikinizinde ne demek istediğinizi anlamadım vallaa... s s
 

POWER

Üye
aaa konuyu kapattırmayın yaw s

Yasminoz un dediği gibi suyu çıktı artık