facebook'a girilmiyor.. ?

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

accman

Üye
    Konu Sahibi
facebook'a girilmiyor.. ?
arkadaşlar her siteye giriyorum kendi browser'ından ama şimdi denedim face'e girilmiyor geçen de yapmıştı bunun aynısını.. bizden kaynaklı bi sebebi olabilir mi? hani opera'dan giremesem tamam diyeceğim de ondan giriliyo..
saygılar
 

Anußis

Üye
giriyor ama baya bekleyeceksin symbian 3 ün en iyi güncellemesi v11 o güncellemede hiç sıkıntı yoktu bu güncellemeyi kurduk dahada beter oldu telefon biraz bekle facebook gelecek ... wlandan girince facebook açılmıyor yani cok geç geliyor yoksa wap yada turkcell internetten girince cabucak giriyor
 

accman

Üye
    Konu Sahibi
vay arkadaş güncellemez olaydık yaa..teşekküler kardeşim
 
Tepkiler: Anußis
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...