facebook mu maxicep mi

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
facebook mu maxicep mi
tabiki maxicep
 

ogzhnoTr

Üye
yani buda sorumu. ? Arasında milyarlarca konu farkı var.
 
    Konu Sahibi
yoo bi ara face bağımlısıydım.şimdi maxicep.sohbetse yine sohbet.
 

ka_za

Üye
Burda konu çesidi fazla
 

SkyLaBTR

Üye
face te bi top eleven guzel... maxicpin ise herseyi
 

Heroata

Üye
Yeminle maxicepe çkk daha uzun giriyorum
 

Samet.25

Facebook u kapattim oldu bayaa burda takiliyom
 

Maxis_

Üye
Yatarkm mutlaka maxicep :/
 
1 Ay önce olsa facebook derdim.Ama artık
 
Annenimi daha çok seviyon babanımı gıbi bir soru.Keşke maxicep inde face gibi mobil uygulaması olsa duyrulur..
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...