Facebook mu , Maxicep mi .. ?

Facebook mu , Maxicep mi ..??

  • Facebook

    Kullanılan: 16 23.9%
  • Maxicep

    Kullanılan: 51 76.1%

  • Kullanılan toplam oy
    67
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Bir senede 365 gün var Ben 365 günün 366 günü maxicepdeyim
 

Silinen Üye 166392

Kapalı Hesap
facebook halkın kendi kendini yönetmesidir
maxicep bir yaşam biçimidir

forever maxicep
 

kral_can

Üye
apayrı seyler.facebooktaki üye sayısı hicbi yerde yk.maxide ıyı bı telefon sitesi
 

hoss

Üye
facebook um yok
 

-efşan

Üye
maxicep sonra maxicep haa bide maxicep var
 
    Konu Sahibi
Maxicep ' e verilen değer açık ara farkla önde..
 

ibrother

Üye
face profilimi yaklaşık 5aydır kapadım girmiyorum. Maxicep hayat gibi bi sıkıntı oldusa sağolsun arkadaşlar çok yardımcı oluyor. Bende bildiğim kadarı ile yardımcı oluyorum.
 
tartışma konusu bile olamaz tabikide maxi cep
 

Türe

Üye
Daha çok vakit geçirdiğim yer burası
 

R.A.M

Üye
Bende burada vakit geçiriyorum çoğunlukla facebook bana saçma geliyor.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...