FACEBOOK MOBİLE...Olayı Aşalım....

aryscat

Üye
    Konu Sahibi
FACEBOOK MOBİLE...Olayı Aşalım....
Cebinizde Face Book keyfi....


 

Ekli dosyalar

Tepkiler: ZORROSX5, ZAFER_0068D, meklöğ ve 42 diğerleri

muratena

Üye
tskler arkadasim deniyorum hemen bu programı arıyordum ise yarayacakmi bakalım
 

cousin

Üye
kontör gidiyormu

çok kötü bi soru ama kaç kontör gidecek?
 

merty

Üye
programa gerek olmadan m.facebook.com a girebilirsiniz facebook cep versiyonu için.. çok fazla kontor gitmiyor..
 

muratena

Üye
cok kullanisli tskler,vodafone 5 dk 1 kont alıyor sagol paylasim icin
 

XXPOXX

Üye
face book u pek kullanmam ama bi indiriyim
 
[sıze=3]gerçekten harika bi program çokk işe yarıyor şuan içinde kullalıyorum telefonum nokia 6500 slide[/sıze]
[sıze=3]kontör yiyormu sorusu ise ben avea'lıyım haftalık isnternet paketine üyeyim bi sorunum yok rahat rahat girebiliyom tavsiye ederim [/sıze]
 
Eyvallah arkadaşım süper bi program ama ben cepten internete girme taraftarı değilim :P ama zor durumda kalsam neden olmasın
 

Laz¥

Üye
m.facebook.com da güzel site programa gerek duymuyorum
 

TOGAYLI

Üye
kardeş çok sağol güzel çalışma...