Facebook Messenger hakkında bilgi.

ogzhnoTr

Üye
    Konu Sahibi
Facebook Messenger hakkında bilgi.
Ben facebook'u sadece mesajlaşmak için kullanıyorum. Facebook Messenger WP8e gelecek mi Bi haberi olan var mı ?
 

serinaga

Üye
Zaten kişiler listenizde Facebook hesapları tanımlı olanlar ile mesajlaşma seçeneğini seçtiğinizde, sağa kaydırın doğrudan face'de on-line olanları görüp, buradan mesajlaşabiliyorsunuz ...
 
ama gelen mesajlar anlık gelmio çoğu zaman işte
 
Aslında entegre Facebook güzel ve kolaylık mesaj gelmeme sorunu gdr2 ile çözülürse süper olucak.
Ben şimdilik İm+ kullanıyorum. Tavsiye ederim.
 

ogzhnoTr

Üye
    Konu Sahibi
Zaten kişiler listenizde Facebook hesapları tanımlı olanlar ile mesajlaşma seçeneğini seçtiğinizde, sağa kaydırın doğrudan face'de on-line olanları görüp, buradan mesajlaşabiliyorsunuz ...

Kişiler listemi mahvetmek istemiyorum
 

ogzhnoTr

Üye
    Konu Sahibi
Facebookdaki arkadaşlarım kişiler listesinde çıkıyor anlamadın sanırım
 

ogzhnoTr

Üye
    Konu Sahibi
Bildirimler sorunsuzdur umarım.
 

Plesk234

Üye
İnş çözerler ya gdr2 ile. mesajlar geç geliyor.
 

sekajmer

Üye
Microsoft bu hızla 8.1 ile çözemez inş beni haksız çıkartırlar
 

sekajmer

Üye


androiddekinde olması lazım.

arkadaşlar aldığım ilk günden beri neyin engellediğini arıyorum küçük bir şey buldum tam çözüm değil tabi ama tasarruf modu engelliyor kapattığınız zaman ard arda geliyor bir deneyin arkadaşlar
 

efeler12

Üye
facebook messenger var zaten diycem nasıl diyceksiniz tabiki facebook betanın mesaj bölümü aslında facebook messenger başlangıç ekranına sabitleyip sadece facebook messenger olarak da kullanabilirsiniz. Ek olarak mesajlar bölümünde de var ama bildirim fln gelmiyor çoğu zaman
 

sekajmer

Üye

Facebook uygulaması için 2 şey lazım kullanılabilir olması için
1. resme tıklayıp baktıktan sonra geri tuşuna bastığında haberleri güncelleyip en başa dönmemesi

2 . Messenger a anlık mesajlar gelmesi yani mesajlardasın anında gelmiyor sayfayı yenilemek gerekiyor bunun giderilmesi

Şu an sadece capslere bakarken kullanıyorum Facebook uygulamasını
 

ogzhnoTr

Üye
    Konu Sahibi

alakası yok fb Messenger ap ayrı Bi program