Facebook Messenger for Symbian !

ewacash

Üye
    Konu Sahibi
Facebook Messenger for Symbian !
Nokia N8 kullanıyorum aynı zamanda android cihazım var androidteki gibi Facebook Messenger uygulaması varmıdır symbianda ? Hani pcden falan bakıldığında Messenger'dan gönderildi yazıyo ya onun gibi bisi ?
 

bayon

Üye
malesef ama fmobi sohbet konusunda çok başarılı
 

ewacash

Üye
    Konu Sahibi
Fmobide api hatası var
 

bayon

Üye
son sürümü gayet güzel çalışıyor
 

asigsasi

Üye
benim pm den gönderdiğim program ise yaramadı mı
 

Silinen Üye 737108

Kapalı Hesap
Facebook Browser on numara beş yıldız tavsiye ederim sohbet konusunda da gayet iyidir.
 

arslanla

Üye
facebook browser dan iyisi yok şuan...
 

frkn_24

Üye
fchat çok iyi bence denemelisinn
 
Nimbuzz heö whatsapp gibi hem de feyse bağlı anlık sohbet yapabiliyorsun. Ancak sürekli açık kalmalı program.
 
var var hatta link hemde orjinal store.ovi.com/content/506508/download?clickSource=related%2Bcontent&contentArea=applications&pos=3