yaren_dede Üye MaxipmaN' Alıntı: 4.3 kurdum ama bu programın amacı ne ki chrome de giriyor kullanma gereği duymuyorum Genişletmek için tıkla ... Chrome ile girince facebooktan bildirim geliyormu?
MaxipmaN' Alıntı: 4.3 kurdum ama bu programın amacı ne ki chrome de giriyor kullanma gereği duymuyorum Genişletmek için tıkla ... Chrome ile girince facebooktan bildirim geliyormu?
MaxipmaN Üye yaren_dede' Alıntı: Chrome ile girince facebooktan bildirim geliyormu? Genişletmek için tıkla ... arkadaş isteği,mesaj ve bildirim üçlüsünü diyorsan evet
yaren_dede' Alıntı: Chrome ile girince facebooktan bildirim geliyormu? Genişletmek için tıkla ... arkadaş isteği,mesaj ve bildirim üçlüsünü diyorsan evet
yaren_dede Üye MaxipmaN' Alıntı: arkadaş isteği,mesaj ve bildirim üçlüsünü diyorsan evet Genişletmek için tıkla ... Facebooka girdiginde demiyorum chrome girmeden bildirim geliyormu cihaza
MaxipmaN' Alıntı: arkadaş isteği,mesaj ve bildirim üçlüsünü diyorsan evet Genişletmek için tıkla ... Facebooka girdiginde demiyorum chrome girmeden bildirim geliyormu cihaza
MaxipmaN Üye yaren_dede' Alıntı: Facebooka girdiginde demiyorum chrome girmeden bildirim geliyormu cihaza Genişletmek için tıkla ... yok gelmiyor
yaren_dede' Alıntı: Facebooka girdiginde demiyorum chrome girmeden bildirim geliyormu cihaza Genişletmek için tıkla ... yok gelmiyor
yaren_dede Üye MaxipmaN' Alıntı: yok gelmiyor Genişletmek için tıkla ... Uygulamayi yukleyince geliyor
MaxipmaN Üye yaren_dede' Alıntı: Uygulamayi yukleyince geliyor Genişletmek için tıkla ... farkı neymiş öğrenmiş oldum böylece
yaren_dede' Alıntı: Uygulamayi yukleyince geliyor Genişletmek için tıkla ... farkı neymiş öğrenmiş oldum böylece
yaren_dede Üye MaxipmaN' Alıntı: farkı neymiş öğrenmiş oldum böylece Genişletmek için tıkla ... O zaman mackoligide yukle
MaxipmaN' Alıntı: farkı neymiş öğrenmiş oldum böylece Genişletmek için tıkla ... O zaman mackoligide yukle
MaxipmaN Üye yaren_dede' Alıntı: O zaman mackoligide yukle Genişletmek için tıkla ... wifi açınca hemen çalışmaya başlarsa olmaz ama her zaman kullanmam ben onu haftada bir
yaren_dede' Alıntı: O zaman mackoligide yukle Genişletmek için tıkla ... wifi açınca hemen çalışmaya başlarsa olmaz ama her zaman kullanmam ben onu haftada bir
yaren_dede Üye MaxipmaN' Alıntı: wifi açınca hemen çalışmaya başlarsa olmaz ama her zaman kullanmam ben onu haftada bir Genişletmek için tıkla ... Istedigin takimlari isaretliyorsun mac oldugunda bildirim geliyor sadece
MaxipmaN' Alıntı: wifi açınca hemen çalışmaya başlarsa olmaz ama her zaman kullanmam ben onu haftada bir Genişletmek için tıkla ... Istedigin takimlari isaretliyorsun mac oldugunda bildirim geliyor sadece
MaxipmaN Üye yaren_dede' Alıntı: Istedigin takimlari isaretliyorsun mac oldugunda bildirim geliyor sadece Genişletmek için tıkla ... beğendim indiricem şimdi
yaren_dede' Alıntı: Istedigin takimlari isaretliyorsun mac oldugunda bildirim geliyor sadece Genişletmek için tıkla ... beğendim indiricem şimdi
forcerecon Üye Benimki Xperia Z 4.3 bende bu yeni sürümü kullanıyorum.Uygulamayı devre dışı bırakıp tekrar aktif edince eski görünüm oluyor birkaç saat sonra kendiliğinden yeni görünüme geçiyor.
Benimki Xperia Z 4.3 bende bu yeni sürümü kullanıyorum.Uygulamayı devre dışı bırakıp tekrar aktif edince eski görünüm oluyor birkaç saat sonra kendiliğinden yeni görünüme geçiyor.
phasan Üye ios ve android de en sevmedigim uygulama facebook uygulaması pek kullanmıyorum genelde tarayıcıdan girerim orda kasmıyor
ios ve android de en sevmedigim uygulama facebook uygulaması pek kullanmıyorum genelde tarayıcıdan girerim orda kasmıyor