Facebook FBML - Kalpli Menü Kodu

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Doğuş Pertez

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Facebook FBML - Kalpli Menü Kodu
Kod:
<center>
<a href="ANASAYFA URLSİ"><img src="http://img.webme.com/pic/f/fbmlkodu/kalp-home.gif" border="0"></a><br>
<a href="VİDEO SAYFASI URLSİ"><img src="http://img.webme.com/pic/f/fbmlkodu/kalp-video.gif" border="0"></a><br>
<a href="FOTOGRAFLAR SAYFASI URLSİ"><img src="http://img.webme.com/pic/f/fbmlkodu/kalp-photo.gif" border="0"></a><br>
<a href="NOTLAR SAYFASI URLSİ"><img src="http://img.webme.com/pic/f/fbmlkodu/kalp-not.gif" border="0"></a><br>
<a href="TARTIS SAYFASI URLSİ"><img src="http://img.webme.com/pic/f/fbmlkodu/kalp-tartis.gif" border="0"></a><br>
<a href="PAYLAS SAYFASI URLSİ"><img src="http://img.webme.com/pic/f/fbmlkodu/kalp-paylas.gif" border="0"></a><br>
</center>
 

Ekli dosyalar

Tepkiler: selimacer, ghost841 ve furkantel
abicim ben bunu anladımda bunları nasıl sayfaya ekleyeceğiz onu anlamadım
 
Tepkiler: selimacer

hdr...

Üye
abicim ben bunu anladımda bunları nasıl sayfaya ekleyeceğiz onu anlamadım

bunu facebookta kurduğun hayran sayfaları vs da kullanabilirsin kod hayran sayfasının sol tarafında aşağıdaki gibi gözükür...






 

ghost841

Üye
bunu anasayfaya nasıl eklicezzz
 

hdr...

Üye
bunu anasayfaya nasıl eklicezzz

facebookta bir uygulama vardı anasayfayada sol tarafta herhangi bir kod yayımlayabiliyordun hatırlamıyorum adını.o uygulamayı bul kodu yapıştır kaydet anasayfanada eklenir.
 

ghost841

Üye
facebookta bir uygulama vardı anasayfayada sol tarafta herhangi bir kod yayımlayabiliyordun hatırlamıyorum adını.o uygulamayı bul kodu yapıştır kaydet anasayfanada eklenir.
adını bilmiyosan ne işime yarar
 

cruel37

Üye
Güzel menülermiş saolasın paylaşım için.

--------------- Ekleme ---------------

abi tekrardan tşk
 

osman226

Üye
Abi o programın adı Static FBML Bn de onun ustasıyım face de lazım olursa
 

ghost841

Üye
onla ansayfaya eklenmiyo onu kullanıyorum şuan
 

nesto3

Üye
Teşkkürler.
Daha değişikleri yokmuydu.
 

hdr...

Üye
onla ansayfaya eklenmiyo onu kullanıyorum şuan

valla ben Face Kullanmadığım için hatırlamıyorum onu ama anasayfaya eklenenide var hatta fan sayfalarını felan ziyaret edersen bulursun sanırım çünkü bi çok fan sayfası kullanıyo o uygulamayı
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...