Facebook Chat (fbchat) S60 v2

lgkg300

Üye
    Konu Sahibi
apn internet olacak şekilde ayarlayın, wap ile bağlanıyor olabilirsiniz, bende sorunsuz bir şekilde çalışıyor n70, n72 ve n73 te sorunsuzca çalışıyor. 6120 de de denedim sorunsuzca çalışıyor
 
kullanici adi derken mesela söyle celo0633 gibi facebooktan aldıgımız kullanıcı adımı
 

lgkg300

Üye
    Konu Sahibi
kullanici adi derken mesela söyle celo0633 gibi facebooktan aldıgımız kullanıcı adımı

evet aynen öyle...
Örneğin: örnek123@hotmail.com face için e posta
Kullanıcı adı ise isteğe göre örnek123 olarak oluşturabilinir. Facebook hesap ayarlarından kullanıcı adınızı edinebilirsiniz...
 
6680 de kullandım calısıyor yalnız cok agır ebuddy daha iyi bence mig33 te pek kullanıslı degil
 
6600 da hata veriyor herneyse paylaşım güzeldi ama bana yaramadı
 
trkceluygulamalrdan indrmssn yklerken s0runnn
 
jar ları 6600 calıstırıyo tamam ama bazılrında gecersız surum fılan dıyo yadfas yukledıkten soınra acmıyo ..... .sis olsaydı keske calısırdı kesın o zaman
 

salooo33

Üye
ustad ben n70 e yukledim. fakat baglanirken hata veriyor. ne yapmam lazim
 

kpln04

Üye
Ben vodafone ile bağlanamıyorum servere bağlanıyor diyor ama öle kalıyor
erişim noktası ayarlarında internet oldumu bağlanıp hata veriyor vflive oldumu öle bağlanıyor diyor aylarca arkadaşın dediği gibi
 
acaba bu proyu adam gibi calistıran varmı merak ettim sahsen milletin coğu açamamis ben dahil:d
 

qwert64

Üye
yaa noLursunuz yardım edin yaa :S oLmuyor bende ''Communication error. Try later again.'' hatası veriyor telefonum nokia 5310 XpressMusic
 

ishak18

Üye
programda sorun yaşayan nimbuzz u kullanın daha iyi
 

lgkg300

Üye
    Konu Sahibi
Uzun zamandır buraya bakmıyordum, evet arkadaşlar haklı bu program sunucu hatası nedeniyle çalışmamaktadır. Çalışan pro'yu konuya yeniden ekledim. 1.sayfaya gidip indirin...

----------Eklendi @ 11:41:19 ---------- Yazıldı @ 11:40:09 ----------

Veya gitmeyin zahmet etmeyin hemen burdan indirin:
http://www.maxicep.com/attachments/61831d1293769989/