Facebok' mu ?Maxicep mi?

Facebook mu? Maxicep mi?

  • Maxicep

    Kullanılan: 21 53.8%
  • Facebok

    Kullanılan: 2 5.1%
  • Her İkiside

    Kullanılan: 15 38.5%
  • Hiç Biri :)

    Kullanılan: 1 2.6%

  • Kullanılan toplam oy
    39
  • Anket kapatılmış .
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

TeAmo42

Üye
    Konu Sahibi
Bakın ben ise hem bilgisayarda hem mobilde opera kullanıyorum ve operayı açtıgım zaman ilk maxicep yerimine sonra facebook bu yeterli bir cevap
 

Consul9

Üye
Yaa şimdi alanları cok farklı.Facebookta cok daha yakından tanıştığın kişilerle sohbet edebiliyorsun ve kisilerin videolarını fotograflarını ruhsal hallerini paylaştığı bir site.Yani Facebook ta bile maxicebin grubu var ve her markanın kendi fan sayfaları var ama su da var ki facebooka yazmadığım bazı seyleri maxicebe rahatlıkla yazabiliyorum
 

batuone

Üye
maxicep tabikide bu aralar fazla girmiyorum ama geçen sene günümün 4 te 1 i maxicepte geçiyordu Maxicep bambaşka bişey facebook neymiş peh
 

TeAmo42

Üye
    Konu Sahibi

senin açıklamada güzel
 
tabii ki

Facebook'a yılda bir giriyorum, mesaj yoksa çıkıyorum. Ama maxicep için dersten kaçtığım bile oldu.
 

fullwar

Üye
Facebook, özetiyle bir topluluk ve etkileşim sitesi, Maxicep ana fikri cep telefonları olan paylaşım ve sohbet sitesi. İkiside belli konularda birleşsede çok farklı kulvarlardalar. Soru şöyle olsaydı; "hangisinde daha çok zaman geçiriyorsunuz?" Cevabım Maxicep olurdu. Bu aralar Skyrim, BF3 ve Batman AC'den fırsat bulursam tabi.

----------Eklendi @ 22:33:43 ---------- Yazıldı @ 22:32:19 ----------

Not: Facebook iki adet "o" ile yazılıyor.
 
Tepkiler: Amaru Shady

pelın_

maxicep tabiikide
facem zaten yok olsada yıne maxi derdım kesinn
 

TeAmo42

Üye
    Konu Sahibi
zaten o düşünce ile soruldu çoğu kişide Bunu anlayabiliyor sanırım ama senin dediğin gibi yazmak iyi olurdu

----------Eklendi @ 22:35:37 ---------- Yazıldı @ 22:34:18 ----------

Not: Facebook iki adet "o" ile yazılıyor.

bilerek yazdım onu
[/COLOR]

----------Eklendi @ 22:36:12 ---------- Yazıldı @ 22:35:37 ----------

maxicep tabiikide
facem zaten yok olsada yıne maxi derdım kesinn

hiç face açmadın mı
 
yaaa bırak...
Facebook da neymıs..
Sadece mesaj gelmısmı dıye arada bakıyorum oylesıne..

Varmı maxicep gıbısı... Tam aile ortamı...
Sabah 7 de mobılden gırıyorum gece 12 de şarj bıtıyor mecbur sarja takıp yatıyorum sabah dewam

ama mobılde cekılmıyor yaw
 

mstf_l

Üye
simdi facebook olmadıgına gore ve su anda bu mesajım burda olduguna gore maxicep
 

TeAmo42

Üye
    Konu Sahibi

olur mu ya mobilde çok eğlenceli wlan olduğu sürece


----------Eklendi @ 23:06:47 ---------- Yazıldı @ 23:06:31 ----------

simdi facebook olmadıgına gore ve su anda bu mesajım burda olduguna gore maxicep

+1 :d
 
wlan ahhh ahh olsa keske...
Handler opera mını delı edıyor adamı... .
Bedava olması bıraz tesellı edıyor aslında...
 

TeAmo42

Üye
    Konu Sahibi
bulunduğun yerde 3g varsa oda iş görüyor wlan ın yerini tutmaz ama hızlı
 

TeAmo42

Üye
    Konu Sahibi
o zaman yapacak birşey yok kardeşim kaçak wlan filan ara
 
maxicepe gıremedıgm gun dengem şaşıyor..
Bugun fazla fazla takıldım. Keyfim yerinde
 

DiaBLoS

Admin
Kesinlikle Maxicep . . . Facebook olmasa da olur , umrumda değil.
 
Tepkiler: TeAmo42
Aslında her ikisini niye mi ne biliyim öyle geldi içimden maxicep önceliği var
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...