face yi pc görünümünde yapmak

    Konu Sahibi
face yi pc görünümünde yapmak
bu iş nasıl oluyo panpalar v3 te?
 
opera mobile varsa telefonunda ayarlara gir-gelişmiş-user ugent: mobile yerine dekstop seçersen pc görünümüne kavuşursun
(opera mobile olacak)
 
orjinal tarayıcıda da mod firefox yükleyerek her siteyi pc görünümünde açabilirsin
 
    Konu Sahibi
aynen çok kasti. Başka yöntemi yokmu bu işin

----------Eklendi @ 23:40:34 ---------- Yazıldı @ 23:39:44 ----------

x Plore ile ne alaka panpa. Mod firefox u nasıl yapıyoruz hem.
 

AHKE

Üye
bunu yer imlerine ekleyin ölede grebilirsiniz
 
Bak kardeşim dediğim yöntemle opera miniyle bile girersin.Önce x.facebook.com adresine gir.Giriş yap.Sol üstte 3 tane üstüste yan yatan çizgi olcak.Ona basınca profil mesajlar falan diye menü gelecek.O menüden en aşağı in.Masaüstü görünüm var.Ona bas.Artık facebook pc gibi olması gerek.
 
 

femtv

Üye
altta web görünümü yok mu? Yada google facebook for pc yazıp araştırın girin yada operadan mobil görünümü kapatın.
 
Bilmemis olabilir lütfen forum içinde saygılı konuşalım.

---------- Eklendi @ 12:29:09 ---------- Yazıldı @ 12:26:28 ----------


bu bilgi kesinlikle yararlı, teşekkürler
 
cok sagol deniz yildizı bunu bılmıyordum