face twitter paketi hakkında

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Dj.Refoo

Üye
    Konu Sahibi
face twitter paketi hakkında
şimdi arkadaşlar facebooka girdiğim zaman benden lira kesintisi olduğunu farkttm. Gitmemesi için ne yapmalı?

- - - Eklendi - - -

350 mb kullanım hakkım var. Boşa gitmesin
 

Dj.Refoo

Üye
    Konu Sahibi
kullanmıştım evet. Ama artık kullanmıyorum lira gidiyo diye opera felan. Ancak nasıl bağlanacağım bilmiyorum. Yazık olack mb lara.
 
telefonun kendi tarayıcısından kullanın google facebook giris diye arat facebook u yer imlerine kaydet vodafone liv ayarıyla gir
 

Dj.Refoo

Üye
    Konu Sahibi
telefonun kendi tarayıcısından kullanın google facebook giris diye arat facebook u yer imlerine kaydet vodafone liv ayarıyla gir

telefonun kendi tarayıcısından facebooku anasayfa yaptım bi kaç kez girip çıktım lira kesmedi. Umarım böyle devam eder. Eyvallah
 
rica ederim kardes hayırlı facebooklar
 

Dj.Refoo

Üye
    Konu Sahibi
eyvallah ama arada belli ki acıkmış liralar gitti. Vodafone live den denedim 5 lira vardı eksi 2 ye düştü. Vodafone internetle giriyorum. O da arada liraları götürüyo
 
kardes vodafone nin live sitesinden girsene oradan facebook ta var tl gitmez
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...