Face book sözde bedava

aynı sorun bende de oldu daha kötüsü :S m.facebook.com dan girdim wap ayarını yapıpda girdim kodu yazdım kontor gittimi diye baktım 35 kontor gitti:S sorun bndemi?

WAP ayarlarını yapmak yeterli değil. Erişim noktası olarak WAP seçili olmalı. WAP ayarları yapılı ama WAP üzerinden bağlanmamışsanız kontör gider.

Ayrıca yapmasını bilen Facebook'tan videoları da bedava izleyebilir.
 

bladesaw

Üye
1 kontorum var beleşten giriorum hiç bidalgada yk
 

tukyam

Üye
Ya benim eleman da belesten somuruyor Facebook U biçsen ben giriyim dedim telefondan (iphone2g) 8 kontör gumledi 8kntre gece yarısına kadar 15 mb internet bedava diye mesaj geldi.yine milleti tam uyandırmadan yaptılar bı kazık stratejisi kampanyaları böle bo sömürme dalgası olusturuyolar kendilerine v
biz uyanana dek...
 
ben öylede girdim gidiyor m.facebook.com adresinden gireceksin
 

deve

Üye
0.facebook adresinden girerseniz gitmez diğerlerinden gider bütün hatlar için ücretsizdir facebook ta yazıyo
 
]Yaklaşık 2 haftadır face book bedava diyorlar ama yalan yaklaşık 10 kontörüm gitti ama hepsini bir anda almıyorlar şimdi 2 kontor daha sonra 2 kontor daha farklı bir linke falan da tıklamadım
 

arj

Üye
yya olmuyo mesajda attımmm cvp yazın yardım edin lütfennnnnnn yardımmmmmm
 
ben her gidiğimde 50 didiyor 24 sınırsız oluyor
 
benim hattım avea telefondan 0.facebook.com adresinden giriyorum ve küçük resimler gözüküyor hiç kontör gitmiyor...

--------------- Ekleme ---------------

Türkiye facebook kullanımında dünyada 3.sıradaymış haberlerde söylediler
 
Bende de hep 50 kuruş gidiyo...yapamadım bi 0.face i...
 

ser64

Üye
nasıl gelen ayarları kaydedıyoruz ve bende de 50 kuruş gidiyoo yaaaaa