F.C Barcelona teması :)

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
F.C Barcelona teması :)
Barcelona avrupa da tuttuğum takım özene özene temasını yaptım beğenmeniz umudum








Tema da burda
 
Tepkiler: enfan, veli öztürkmen, barcelona_71 ve 7 diğerleri

[Cenk]

Üye
teşekkürler arkadasım. rica etsem REAL MADRİD yaparmısn ?
 

[Cenk]

Üye
tamam dostum ama biraz beklemen lazım

--------------- Ekleme ---------------

dostum ya link olarak resim vereblrmsn ?

tm dostum beklerim ama resim yokki madridin hiç bilmiyorumda tema nasıl yapılır? belli sen anlıyorsun işten barcelona teması süper olmuş belki yapabilirsin diye söylemiştim
 
    Konu Sahibi
tm dostum beklerim ama resim yokki madridin hiç bilmiyorumda tema nasıl yapılır? belli sen anlıyorsun işten barcelona teması süper olmuş belki yapabilirsin diye söylemiştim

ya real madrid resmi blamadm bulsam yaparm da resm yok hep dandik resmler çktı resm lazım tema kolay
 

enfan

Üye
nasıl indircemmm :S
 

Nadir

Emekli Yönetici
link ölü.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...