EzgiS Binbaşı Oldu.

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Hayırlı olsun Vay be daha dün 300 mesajın vardı Forumu çok boşladım çok.Yakında çok pis geri dönücem ama beni bekleyin

- - - Eklendi - - -



Geçen hafta bugün, 600 mesajım vardı. hıh..

Fakat şöyle bir durumda var Temmuz 2012'den geçen haftaya kadarda 600 mesajın vardı
 

MasteLaa

Üye
Ben eskiden günde 300 mesaj yazıyordum ya

- - - Eklendi - - -

Hayırlı olsun canımın içi ve dünya tatlısı ablam
 

Placebo-

Üye
    Konu Sahibi

Ihh, temmuzdan sonra 2.5 ay girmedim siteye. zaten 1 hafta online sürem var.


- - - Eklendi - - -

Ben eskiden günde 300 mesaj yazıyordum ya

- - - Eklendi - - -

Hayırlı olsun canımın içi ve dünya tatlısı ablam

sağol tatlışım benim.
 

Placebo-

Üye
    Konu Sahibi
teşekkürler.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...