Explorer ım Hata Verdi

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
Explorer ım Hata Verdi


Buda Benden!!!

Maksat Yeşillik olsun )

Yorumlarınızı Bekliiyorum


Saygılar

 

hidayet

Üye
çok güzel olmuş

umarım herkesin yorumu yerinde olur
 
Galatasaray şampiyon olduğu için bu resmi hoş görüyorum ama yine de "Çamurluk" diye bir ibare olmasaydı daha esprili olurdu. Ama çalışma ve fikir güzel. Böyle orjinal fikirler lazım.
 

irun

Üye
işte şimdi kıskandım seni, bu önce benim aklıma gelmeliydi
 

jeacona

Üye
arkadaşlar bu sitede fenerlilerde var bırakın artık şu dalga geçmeleri !!!
 
<div class='quotetop'>(jeacona &#064; May 18 2006, 03&#58;15 PM) [post=337281]Quoted post[/post]</div><div class='quotemain'>
arkadaşlar bu sitede fenerlilerde var bırakın artık şu dalga geçmeleri &#33;&#33;&#33;
[/b][/quote]

haklısın dalga geçmeyin fakirlerle) ben besiktaşlıyım ama harika bişey 2-3 dakika güldüm halende gülüyorum ha birde teyzemin büyük oğlu fenerli yenilince ağlamış. yaşı 33, 3çocukm babası
 

jeacona

Üye
ben ne diyim bırakın dalga geçmeyi diyom adam hala dalga geçiyor yok böyle bir şey
 
    Konu Sahibi
ya dostum ya şaka yapıyoruz burada herkes kardeş

Alınma&#33;&#33;&#33;
 

jöly

Üye
çok komik olmuş

ama fenerbahçeli arkadaşlar çok kızıcak yine
 
arkadaşlar artık bu muhabbeti yapmayalım...
 

DuNKeR

Üye
fikir süper ama fenerlilerin üstüne gene çok gidioz gibi geldi bana ama gene de fikir güsel
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...